Spek je spaarkas
spekjespaarkasOnze Seniorenvereniging behoort bij de 24 gelukkigen die een mooi extraatje voor de spaarkas hebben weten te bemachtigen. Wij doen dus mee aan deze actie van de winkeliers in de Sniederspassage.

Vanaf maandag 9 september t/m 20 oktober worden er munten uitgedeeld door de Ruurhoeve, Albert Heijn, Primera, ’t Spoorke, Fit20, Gall&Gall, Keurslager Laureijs, Vishandel Timmers, Domino’s Pizza, Etos, Bakkerij Swaanen, Glam & Glitz, Schoenmaker Ken, Basten Bloemen.

Bij elke besteding van minimaal € 5,- ontvang je zo’n munt. Welke daarna ingeleverd kan worden bij de inleverboxen in de Sniederspassage en bij de Vershof. Er kan op meerdere verenigingen gestemd en gespaard worden. Wij hopen natuurlijk dat zoveel mogelijk munten in de box van de Seniorenvereniging terecht komen.

We kunnen ook extra punten verdienen door de actie te volgen via de facebookpagina van de Sniederspassage! Als je deze volgt kun je wekelijks de tussenstand zien.

Doe mee en steun de Seniorenvereniging Bladel!