Zomeractiviteiten 2024 voor 50-plussers

Voor de vijftiende keer organiseren de gezamenlijke Senioren Verenigingen van Bladel met veel plezier Zomeractiviteiten 2024.
Vanaf dit jaar georganiseerd onder de vlag van Cluster Senioren Bladel.

Voor wie zijn de Zomeractiviteiten Iedereen boven de 50 jaar binnen de gemeente Bladel, kan zich inschrijven. Men hoeft geen lid te zijn van de Senioren Vereniging Bladel.
Periode Drie weken van 15 juli tot en met 2 augustus en 11 of 20 september.
Doel Het doel van de Zomeractiviteiten is om de stille periode te doorbreken waarin familie, vrienden, buren met vakantie zijn. Juist hiervoor bieden wij een aantal activiteiten aan waarbij men ook oude bekenden weer kan ontmoeten.
Kosten Ondanks de overheidsbezuinigingen hopen we toch een gemeentelijke subsidie te mogen ontvangen. Op activiteiten tot € 10,00 zit geen subsidie. Ook de consumpties c.q. maaltijden dienen zelf betaald te worden, tenzij anders vermeld in het informatieboekje. Alle andere activiteiten zijn dus deels gesubsidieerd waardoor deze redelijk betaalbaar blijven. U krijgt altijd bericht of u kunt meedoen of op de wachtlijst geplaatst bent.

U vindt nog veel meer informatie in het Zomerboekje van 2024 dat
met De Schakel en de Ons in de brievenbus van de leden belandt.

Namens het hele team:
Mariet Verdaat